Ilahduttava mainoskampanja maailmalta, toivotaan että meillä seurataan tätä erinomaista esimerkkiä. Aikuinen nainen tykkää ja kannattaa, alkakoon uudenlaisten mainoskuvien aikakausi...
Kuvat/Pictures credit: BuzzFeed
Aerie
KLIK
ps. Sorry, ei ollut tarkoitus paasata ;-). Mitä mieltä: saako mallin ihossa olla virheitä tai elämän jälkiä ja pitääkö mallin olla laiha?
Minusta tämä on tosi hieno juttu ja askel oikeaan suuntaan. Kauneutta on monenlaista, ja kyllä kuluttajat varmasti haluavat nähdä, miltä tuote näyttää ns. "normaalin" ihmisen päällä. Vaikka ihan meikäläisen kokoluokkaa olevia naisia ei ehkä moni haluaisi alusvaatemainoksessa nähdä, niin kyllä nämä terveen näköiset, normaalipainoiset tytöt ovat paljon parempia roolimalleja kuin ne mallit, joiden kylkiluut pystyy laskemaan ja joiden iho on muokattu virheettömäksi ja tissejä suurennettu pari kuppikokoa tietokoneella.
VastaaPoistaKiitos kommentista Hanna! Viisaita puhut ja tuo roolimalliasia on erittäin tärkeä. Monesti tulevat mieleeni nykytyttöihin kohdistuvat tyhmät ulkonäköpaineet..
PoistaHienoa, ja on trend, sillä Ranskan Voguekin laittoi juuri 40-vuotta täyttäneen Kate Mossin kanteensa retusoimatta. Toivon lisää tätä! :)
VastaaPoistaJepu, samaa toivon minä!
PoistaEhdottoman kannatettava trendi. Ainoa vaan, että ottaisivat mainoksiin myös niitä oikeasti tavallisia naisia, ei ainoastaan photoshoppaamattomia malleja ;)) Pitkiä, lyhyitä, hoikkia, isokokoisia, päärynävartaloisia, lihaksettomia, vatsakkaita ja vatsattomia, vanhoja ja vähän nuorempia...kaikenlaisia naisia.
VastaaPoistaHyvä idea! Olisikohan Dovella ollut jotain tuon suuntaista ja ehkä pienessä mittakaavassa myös Seppälällä jos en nyt ihan väärin muista ( heh, sekin kyllä mahdollista).
Poista