Suuri kupillinen hyvää teetä ja naistenlehti - ah, elämän pieniä iloja! Kiinnitin huomioni näyttävään ja varsin komeaan aukeaman ripsivärimainokseen, vangitseva jalokiven vihreä ja upea toteutus.
Mutta voi kurjuus noita ripsiä... eipä taidettu mainokseen ihan mascaran keinoin megaräpsyttimiä luoda. Mitä mieltä - onko ok?
No ei oo, mutta oon tottunut naureskellen katsomaan näitä. En vaan ymmärrä, miksi feikata. ;)
VastaaPoistaJoo, mutta komeat kyllä ripset :)
PoistaMinä olen jo luovuttanut kosmetiikkamainosten suhteen; kuvat ovat niin muokattuja ettei niistä saa mitään käsitystä siitä, millainen tuote oikeasti on. Huoh. :) Onneksi nykyään voi etsiä realistisempia kuvia ja arvioita blogeista! Mukavaa päivää sinulle. :)
VastaaPoistaKiitos samoin Hanna! Joskus kuvanmuokkaukset niin huikeita että menee tahattomasti koomisen puolelle. Ripsarimainokset monesti hulluimmasta päästä, mutta muistelen katselleeni myös kasvoja joissa ei huokosen huokosta...
PoistaTätä olen lapsesta asti ihmetellyt! Miten me oikeasti siedämme mainoksia, joissa meitä pidetään ihan tyhminä? Minä en edes pysty naureskelemaan tälle.
VastaaPoistaVäittäisin, että kosmetiikkamainosten teho on vähentynyt reilusti. Blogit aitoine ihmisineen ovat paljon luotettavampia tiedonlähteitä. Mieltymykset tietysti hajoavat, mutta nyt voi vertailla eri ihmisten kokemuksia tuotteista. Kunhan vielä saadaan enemmän leidi-ikäisiä mukaan:)
Hyvä pointti Virpi, miksi oikeasti tuon siedämme. Pidän Lumenea arvossa, muttei ole kauaa siitä kun ihmettelin kuvankäsittelyn määrää heidän mainoksessaan (muistaakseni meikkivoidekuva ) Käväisi mielessä että antaako ihan palautetta, no arvaa... en antanut.
PoistaLöysin blogiisi Pinkit korkokengät -blogin kautta. Hei vaan :)!
VastaaPoistaPakko tottavie sanoa tästä kuvasta, että tässä ei ole mitään aitoa. Nuoret kai näihin hurahtaa, uskon että meihin aikuisiin ei tehoa. Tuo rajauskin... Hah!
Hei Heli, hauska tavata ja kiva kun löysit tänne!
Poista