7.2.2014

Aikuinen nainen lukee: Kauniit kynnet - yli 500 tyylikästä mallia

Kauniit kynnet -kirja lupaa yli 500 tyylikästä mallia, mutta pakko sanoa että olen hieman eri mieltä tuosta määrästä, tai ainakin mallien tyylikkyydestä. No joo, kauneushan on katsojan silmässä ja makuasioista ei tule kiistellä. Hieman olin kyllä pettynyt kirjan antiin, jotkut malleista nimittäin kovasti hutaisten tehdyn tuntuisia ja aika höpsöjä...

 Poimin kirjan sivuilta muutamia mielestäni onnistuneita kynsi-ideoita...






Takakannessa näin:


5 kommenttia:

  1. Nättejä malleja, muutama todella kaunis. En tosin ole mikään noiden terävien kynsien ystävä, mutta lakkaukset niillä olivat nätit :)

    VastaaPoista
  2. Minullakin ns. stilettikynsiin vain kaukaa ihaileva suhde, en ole siis koskaan kokeillut vaikka innokas kynsien lakkailija ja -laittelija olenkin. Ehkä eivät välttämättä edes onnistuisikaan luomukynsistä ( ? ). Sellaisina ei jättipitkinä huikean näköisiä kyllä. Minkäslaiset kynnet Dahlialla tänään?

    VastaaPoista
  3. Nuo mattamustat kynnet 'timanteilla' ovat ihanat!

    VastaaPoista
  4. Kyllä mulla tämä kirja ois hankintalistalla, mutta jostain kumman syystä kynsilakat menevät aina tärkeysjärjestyksessä edelle.. :D haluaisin silti kirjan ja on muutamia muitakin mitä olen blogeissa nähnyt. :)

    VastaaPoista
  5. Olen katsellut tätä kirjaa kirjakaupassa. Olihan siinä jotain ihan mukavia malleja ;)))

    VastaaPoista