Sain kokeiltavaksi jännittävän japanilaisen kuorinta-tuotteen, vesipohjaisen, riisinkuori- sekä merileväuutetta sisältävän V 10 Plus Water Based Peeling Facial Maskin*. Kaikille ihotyypeille kuulema sopiva V 10 Plus Peeling ei ole ns. kemiallinen kuorinta eikä sisällä rakeita. Erikoista!
Kirkasta tuoksutonta geeliä pyöritellään sormin kuiville puhtaille kasvoille ja hetkessä geeli alkaa muodostaa valkoisia kertymiä, joissa mukana kuollutta ihosolukkoa. Huuhdellaan runsaalla vedellä ja samantien iho tuntui puhtaammalta ja kirkaammalta kuin ennen. Koukuttava tuote, aikuinen nainen tykkää! Pikkuisen on kyllä hupaa tavaraa, joten ihan kolmea kertaa viikossa ei taida raaskia käyttää.
Ollapa kemisti niin voisi ymmärtää mihin tuotteen taika perustuu ja pikkuisen jäin puntaroimaan tuota yleensä ihoa kuivattavan alkoholin osuutta tuoteluottelossa.
Putkilossa 50 ml, myynti apteekit ja hinta n. 35e.
ps. Lopuksi pieni varoituksen sana: noudata viiden sekunnin aikasuositusta ja huuhtele V 10 Plus -kuorinta-aine huolellisesti pois iholta. Hiusrajaan jäänyt geeli nimittäin tarrautui jämäkästi ihoon & ihokarvoihin pieniksi kokkareiksi. Hih, kokeiltu on ;-)
Sarjassa on useita kiinnostavia tuotteita, muun muassa hyvä valikoima seerumeita.
V 10 plus -sivuille KLIK
* tuote saatu testiin blogin kautta, PR sample


