24.2.2017

Edullinen kosmetiikkakeidas Itiksessä - oletko käynyt?

Silloin tällöin käyn Suomen suurimmassa kauppakeskuksessa Itiksessä eli Helsingin Itäkeskuksessa, mutta jostain kumman syystä vasta huomasin Flormar-putiikin. Edullisia meikkejä ja tietenkin kynsilakkoja komeat rivistöt. Tutkailin myös huulipunia, kulmakarvatuotteita, siveltimiä ja kynsienhoitoaineita.

Käytävien välisellä keskialueella sijaitseva Flormar löytyy muutaman askelen päästä itäsuuntaan H&M:ltä.












Aivan erityisesti minua kiinnostivat tietenkin kynsijutut ja aikuinen nainen kun olen, - primerit. Ehdottomasti on mentävä tutkimaan Flormarit vielä paremmalla ajalla.

Tuttu paikka & merkki sinulle?

Seuraa minua: Bloglovin' Pinterest Instagram

16 kommenttia:

  1. En ole tästä kuullutkaan!
    Tosin, en muista edes minä vuonna olisin käynyt Itiksessä. Nämä lännen kauppakeskukset enemmänkin käyntipaikkoina.
    Täytynee tehdä joskus retki itään! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivotaan että Flormarille tulossa muitakin myyntipisteitä.

      Poista
  2. Uusi tuttavuus! Eipä ole tullut Itiksessä käytyä 12 vuoteen.
    Mukavaa perjantaita ja tulevaa viikonloppua sinulle ❤️

    VastaaPoista
  3. usein olen ohi kävellyt, kerran kävin jotain ostamassa mutta eivät olleetkaan ihan mieluisia. pitäisi käydä tutustumassa toistamiseen vielä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentistasu. Minulla hyviä kokemuksia ainakin kynsilakoista.

      Poista
  4. Tää on ilmeisesti aika uusi liike. Merkki on mulle tuttu etenkin lakkojen osalta, mutta en tiennyt, että tuolla on noin laaja valikoima. Käyn tosi harvoin Itiksessä, mutta täytyy poiketa kun sinne eksyn:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen, kannattaa käydä kurkkaamassa.

      Poista
  5. Joitakin Flormarin tuotteita on näkynyt Tokmannilla, mutta ovat siellä aina niin räjähtäneen näköisiä, ettei ole kiinnostanut astua askeltakaan lähemmäs;) Tuohon myymälään voisin tehdä ekskursion, jos Itä-Helsingissä liikun:) Tuotteet näyttävät kuvissa huomattavasti paremmilta kuin Tokmannilla;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä pointti Sari; Tokmannilla jossain vaiheessa näin minäkin jotain Flormarilta ja sotkussa..

      Poista
  6. Tuo piste on kyllä ihana, ne on saaneet tosi ison valikoiman ängettyä noinkin pieneen tilaan! :D Mä olen vain kerran siellä käynyt, tosin Itiksessä nyt en muutenkaan usein pyöri :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, sama mieli minulla - täytyy mennä joku kerta tutkimaan oikein huolella.

      Poista
  7. Flormar on ulkomailta tuttu merkki, ja bongasin joku aika sitten instasta, että merkki on saapunut Suomeen oman kaupan kanssa. Omat kokemukset tuotteista on ihan hyvät, muttei voita esimerkiksi Essenceä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taitaa minullakin olla jotain muistaakseni Kyprokselta aikanaan ostettua. Terkkuja!

      Poista
  8. Ei ole ollenkaan tuttu! Täällä Sveitsissä kun olen... Upeita kuvia, minä kun en sitä hommaa hallitse!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos! Ihan vain puhelinnäpsyjä kyllä.

      Poista